Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Νίκος Μουρατίδης «Η Μανωλίδου να κάτσει σπίτι της να μεγαλώσει τα παιδιά της»


Ο Νίκος Μουρατίδης μίλησε στην εφημερίδα «Espresso» για τη φετινή τηλεοπτική σεζόν που φτάνει σιγά-σιγά στο τέλος της ενώ σχολίασε με το δικό του καυστικό τρόπο τα πρόσωπα που κυριάρχησαν στην τηλεοπτική επικαιρότητα του τελευταίου έτους.


Τι προβλέπει για το τηλεοπτικό σκηνικό τη χρονιά που έρχεται: «Η επόμενη σεζόν θα είναι πιο δύσκολη, με πιο φτηνιάρικες εκπομπές και πιο άρπα κόλλα πράγματα, αλλά όσο υπάρχουν οι εκπομπές σαν του Λαζόπουλου, του Θεοδωράκη, του Δανέζη, του Παπαχελά, του Τσίμα, του Αυγερόπουλου, λέω ότι υπάρχει ελπίδα…».


Ποιο πρόγραμμα ξεχώρισε φέτος; «Κανένα. Εκτός από αυτά που ήδη ανέφερα, πάντα έπιανα τον εαυτό μου να κολλάει σε κάποια ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΪ ή σε εκπομπές του Discovery Channel ή του History Channel».


Ποια εκπομπή δεν θα έβλεπε ποτέ: «Αν κάποιο μεσημέρι γύριζα σπίτι και ετοιμάζοντας το φαγητό μου άνοιγα την τηλεόραση, δεν έβλεπα τα μεσημεριανάδικα. Πάντα έψαχνα για δελτίο ειδήσεων ή πήγαινα σε κάποιο μουσικό κανάλι».


Για τα πρόσωπα που ο ίδιος ξεχώρισε τηλεοπτικά τη φετινή σεζόν: «Θεωρώ ότι οι Καραμεροχαριτάτοι και οι "Ράδιο αρβύλα" με τον Αντώνη Κανάκη έκαναν επιτυχία και έφεραν νούμερα. Ο Κανάκης μάλιστα, που έχει και την εταιρία παραγωγής δική του και τα κάνει όλα μόνος του, έκανε και επιχειρηματική επιτυχία (...) Επίσης, θεωρώ πολύ κερδισμένους τον Νίκο Χατζηνικολάου και τον Γιώργο Αυτιά που δουλεύοντας στο τέταρτο σε θεαματικότητα κανάλι κατάφεραν και τερμάτισαν δεύτεροι στην ώρα τους».


Για την Ευγενία Μανωλίδου και την τηλεοπτική της παρουσία: «Να κάτσει σπίτι της να μεγαλώσει τα παιδιά της. Ή, μάλλον, θα μου άρεσε να την έβλεπα σε 24ωρο reality. Να δώσει τα δικαιώματα σε κάποιο κανάλι, να βάλει κάμερες σε όλο το σπίτι της και να βλέπουμε επί 24ώρου βάσεως τη ζωή της με τον άντρα της, τα παιδιά της και τις υπηρέτριές της! Απόλαυση δεν θα ήταν;».


Για το Γιάννη Λάτσιο και το ρόλο του ως κριτή στο «DWTS»: «Ο Γιάννης Λάτσιος είναι πολύ έξυπνος, μορφωμένος και ευγενής άνθρωπος. Τι ήθελε τώρα να πάει εκεί χάμω; Σε χορευτικό; Καλύτερα να ερχόταν σε μας…».


Για τη Ζέτα Μακρυπούλια: «Μία φορά την έχω δει στο θέατρο και ήταν λίγο επίπεδη, αλλά καλή. Αν ασχοληθεί, μπορεί να γίνει και καλύτερη, αλλά κάνει πολλά πράγματα και δεν αφοσιώνεται. Είναι όμως γλυκό κορίτσι, έχει class και δεν είναι βούρλο».
Τέλος, ο Νίκος Μουρατίδης αναφέρθηκε και στην τυχαία συνάντηση του με τη Βίκυ Χατζηβασιλείου, ύστερα από τα καυστικά σχόλια του παραγωγού για τις ενδυματολογικές επιλογές της παρουσιάστριας: «Τη συνάντησα όμως στο parking του Tae Kwon Do στα βραβεία του MAD. Εγώ προχώραγα και εκείνη ήταν μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Κατέβασε το παράθυρο και μου φώναξε "κύριε Μουρατίδη, καλησπέρα σας, δεν γνωριζόμαστε. Η Βίκυ Χατζηβασιλείου είμαι" κι εγώ της απάντησα: "Για να δω τι φοράτε" κι αφού μου έδειξε, της είπα ότι ήταν καλύτερα ντυμένη από τις εκπομπές της».
Yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου