Δημιουργός της ιστοσελίδας είναι η κυβερνητική Υπηρεσία Τροφίμων, Περιβάλλοντος και Υγιεινής του Χονγκ Κονγκ, που έχει υπό την εποπτεία της τα δημόσια νεκροταφεία και τα αποτεφρωτήρια της πόλης. Η δημιουργία της κόστισε 128 χιλιάδες δολάρια και η δομή της δεν διαφέρει πολύ από αυτή του Facebook. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ των διαφόρων θεμάτων (layouts) που θα έχει η σελίδα του νεκρού και να διαλέξουν, επίσης, τη… μουσική υπόκρουση του προφίλ. Μετά τη δημιουργία του λογαριασμού, μπορούν ανά πάσα στιγμή να «ανεβάζουν» φωτογραφίες και βίντεο των νεκρών και να ανανεώνουν το προφίλ τους. Οι διαχειριστές θα μπορούν να προσκαλούν φίλους και συγγενείς των θανόντων κι επίσης θα μπορούν να επιλέξουν αν θα λαμβάνουν υπενθυμίσεις για τα… γενέθλια του μακαρίτη, αλλά και για την «επέτειο θανάτου του». Υπάρχει, ακόμη, η δυνατότητα αυτόματης αποστολής προσκλήσεων στους χρήστες, προκειμένου να αφήσουν «μηνύματα μνήμης» στον «Τοίχο» του θανόντος. Η χρήση της ιστοσελίδας είναι δωρεάν, αλλά «αφορά» μόνο ανθρώπους που έχουν ταφεί ή αποτεφρωθεί σε κρατικές εγκαταστάσεις.
http://rokakias.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου