Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2010

Τουριστική προπαγάνδα υπέρ της Ελλάδας από την Γερμανία

Αλλαγή του κλίματος σχετικά με την Ελλάδα και τις προοπτικές που ανοίγουν παρατηρείται σε αρκετά γερμανικά Μέσα ενημέρωσης.

Τα ΜΜΕ της Γερμανίας, πολλά εκ των οποίων είχαν πρωτοστατήσει στον οικονομικό πόλεμο κατά της Ελλάδας, βρίσκουν τώρα της χώρας μας ως ένα άκρως ελκυστικό προορισμό κατ' αρχάς για τουριστικές διακοπές.Επί παραδείγματι η εφημερίδα «BILD am Sonntag» προβάλλει την Ελλάδα ως μια χώρα ελκυστική για φθηνές καλοκαιρινές διακοπές, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και μεγάλα ταξιδιωτικά πρακτορεία.

«Μια εβδομάδα στην Ελλάδα με μόνο 188 ευρώ, μαζί με τα αεροπορικά εισιτήρια» είναι το κόστος των διακοπών, σύμφωνα με έρευνα της εφημερίδας, ενώ ο συντάκτης... επισημαίνει ότι «είναι σχεδόν φθηνότερα να κάνει κανείς διακοπές στην Ελλάδα από το να μείνει σπίτι του».

«Αυτό το καλοκαίρι η Ελλάδα συμφέρει όσο ποτέ τα τελευταία χρόνια» δηλώνει, από την πλευρά του, ο Μάριο Κόπερς, εκπρόσωπος του μεγάλου τουριστικού πρακτορείου TUI, που ήδη έχει μειώσει κατά 10% τις τιμές σε σχέση με πέρυσι.

Σημειώνεται ότι οι τιμές είναι κατά μέσο όρο χαμηλότερες κατά 15%, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις που η έκπτωση φτάνει το 40%. Η πτώση των τιμών οφείλεται αφενός στην οικονομική κρίση και τα επεισόδια του Μαΐου, και αφετέρου στο ότι «είχε πλέον προκύψει αναντιστοιχία παρεχομένων υπηρεσιών και κόστους διακοπών. Στην Ελλάδα, σε αντίθεση με την Τουρκία, συχνά χρεώνουν επιπλέον, λ.χ. τις ομπρελοξαπλώστρες», επισημαίνει διευθύντρια τουριστικού γραφείου στο Βερολίνο.

Η TUI επιδιώκει τώρα να αναστρέψει την αρνητική τάση και προσφέρει έκπτωση μέχρι και 100 ευρώ το άτομο, σε 70 ξενοδοχεία της Ελλάδας, σε όποιον κλείσει μέχρι τις 10 Ιουλίου. Η όλη εκστρατεία φαίνεται ότι αποδίδει καθώς, όπως δηλώνει εκπρόσωπος του γραφείου, «πριν από μια εβδομάδα, ήμασταν 5% πίσω σε σχέση με την περσινή περίοδο. Τώρα το ποσοστό έχει ήδη κατέβει στο 2%».

Τη θετική τάση επιβεβαιώνει και ο τουριστικός οργανισμός Thomas Cook, εκτιμώντας ότι «οι κρατήσεις υστερούν τώρα μόνο κατά 3,5% σε σχέση με πέρυσι. Πολλά ξενοδοχεία μάς παρέχουν τώρα έκπτωση, μεταξύ 20 και 30%, την οποία με τη σειρά μας μεταφέρουμε στους πελάτες μας» αναφέρουν εκπρόσωποί του.

Πρόβλημα, πάντως, εξακολουθεί να αποτελεί το κόστος των διαφόρων, εκτός πακέτου, εξόδων κατά τις διακοπές, μια και η αγοραστική δύναμη του ευρώ για τον Γερμανό τουρίστα είναι στο 96%

[πηγη]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου