Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Από σπάνια ασθένεια πάσχει ο Νίνο

Μια συγκλονιστική είδηση αποκάλυψε ο γνωστός τραγουδιστής Νίνο, ο οποίος αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα με την υγεία του εδώ και πολλά χρόνια. Ο Νίνο μίλησε για πρώτη φορά για την σπάνια ασθένεια που τον ταλαιπωρεί και δεν γνώριζε κανείς μέχρι σήμερα. Ο δημοφιλής τραγουδιστής πάσχει από αθροιστική κεφαλαλγία...Σύμφωνα με ιατρικές έρευνες, η σπάνια ασθένεια από την οποία πάσχει ο Νίνο, προσβάλλει ένα άτομο στους 10.000 ανθρώπους, ενώ εκτός από τον έντονο πονοκέφαλο, τα συμπτώματά της... μοιάζουν με αυτά μιας κρίσης επιληψίας. Όπως αποκάλυψε ο τραγουδιστής, χρειάζεται να έχει κάθε βράδυ δίπλα στο κομοδίνο του μια φιάλη οξυγόνου σε περίπτωση που τον πιάσει κρίση λόγω της ασθένειας.

"Ο κόσμος που σε βλέπει να φεύγεις τρέχοντας από την σκηνή, δεν ξέρει ότι έφυγες γιατί δεν ήθελες να σε δουν να καταρρέεις από τον πόνο μπροστά στα μάτια τους... ο κόσμος δεν ξέρει τι γίνεται πίσω από τις κάμερες ή πίσω από τις κουρτίνες της αυλαίας", αναφέρει ο ίδιος σε συνέντευξή του στο περιοδικό Esquire.

Με την εξομολόγησή του αυτή, ο Νίνο ανατρέπει την εικόνα του ωραίου, επιτυχημένου και αντισυμβατικού νέου, ενώ δηλώνει πως είναι ένας καλός άνθρωπος. "Πιστεύω ότι δεν είμαι τίποτα περισσότερο από ένας καλός άνθρωπος. Θα μπορούσα να είμαι ένα κωλόπαιδο, αλλά δεν είμαι. Δεν έχω πειράξει ούτε μύγα στη ζωή μου", προσθέτει ο ίδιος.



nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου