Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Κylie Minogue: «Είμαι μονογαμική»

http://www.vimooz.com/blog/wp-content/uploads/2009/05/kylie_minogue.jpg

Η Kylie Minogue σε συνέντευξή της στο περιοδικό BHMAdonna, μιλά για τον έρωτα αλλά και τη δύσκολη περίοδο όταν ήταν άρρωστη.

«Είμαι πολύ ερωτευμένη» λέει, υπονοώντας τον κούκλο Alvaro φυσικά και προσθέτει πως «Μία γυναίκα μπορεί να νιώσει την απόλυτη ολοκλήρωση χωρίς να γίνει σύζυγος και μητέρα», ρόλοι που δεν είναι στα άμεσα σχέδιά της.

Η τραγουδίστρια παραδέχεται πως πολλές φορές δουλεύει σε εξοντωτικούς ρυθμούς με αποτέλεσμα να μην της μένει χρόνος να σκεφτεί τίποτα άλλο.

Η σέξι Kylie, μιλά και για την περίοδο που πέρασε άσχημα λόγω της σοβαρής ασθένειας που είχε. «Εκείνη την περίοδο χρειαζόμουν όλες μου τις δυνάμεις για να μπορέσω να ανταποκριθώ σωστά.»

Επιπλέον επισημαίνει πως ενώ όταν είναι στη σκηνή βρίσκεται σε φοβερή υπερένταση, όταν είναι μόνη στο σπίτι της, γίνεται όπως η ίδια λέει το «κορίτσι της διπλανής πόρτας» κάνει πράγματα «χαζά», όπως να «διαβάσει το εγχειρίδιο του πλυντηρίου.» Αδειάζει το μυαλό της από άσχημες σκέψεις και αισθάνεται ευτυχισμένη.

Η Kylie μας ξεκαθαρίζει πως είναι μονογαμική… «Φλερτάρω καθημερινά με τον σύντροφό μου, αλλά ποτέ δε θα φλέρταρα με κάποιον άλλον ενώ ήμουν σε σχέση. Είμαι αυστηρά μονογαμική»…

Τέλος, αποκαλύπτει πως έχει γράψει τραγούδια για την περίοδο που ήταν άρρωστη, σε μία προσπάθειά της να εκφράσει όσα ένιωθε, αλλά όπως λέει δεν τα κυκλοφόρησε γιατί πίστευε πως μέσα από ένα τραγούδι δε θα καταλάβαινε κάποιος τι ακριβώς πέρασε.

star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου