Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Μπλάνκο:Μένω στην ΑΕΚ!


Ξεκάθαρος όσον αφορά για το μέλλον του ήταν,ο Αργεντινός άσος, με δηλώσεις του στη «La Nueva Provincia», τόνισε ότι σέβεται το συμβόλαιό του και μένει στην ΑΕΚ.
Δήλωσε αναλυτικά:«Μένω στην ΑΕΚ. Έχω συμβόλαιο για έναν ακόμη χρόνο με την ΑΕΚ και το σέβομαι. Μετά θα δούμε»,τόνισε ο «Ζορό»

Στη συνέχεια τόνισε:«Κανείς δεν μου έχει μιλήσει για την Ολίμπο ή την Κολόν. Είχα ακούσει ότι με ήθελε η Κολόν, αλλά δεν υπήρξε κάτι συγκεκριμένο. Φυσικά και θα ήθελα να επιστρέψω στην Ολίμπο, γιατί εκεί έζησα τα καλύτερα χρόνια της καριέρας μου και είμαι ευγνώμων απέναντί της.Όμως στην παρούσα φάση είναι απίθανο να πάω. Για να φύγω από την Ελλάδα θα πρέπει να πάρω περισσότερα χρήματα από όσα εισπράττω εκεί. Είμαι πολύ άνετα στην Ελλάδα και δεν σκέφτομαι να φύγω από τη στιγμή που οι οικονομικές διαφορές είναι μεγάλες».


aekfans21.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου